tirsdag den 1. november 2011

Julepynt og julehygge

Mange har nok opdaget, at det vrimler med julelir i reklamerne, butikkerne, på internet og så videre. Ja, julen nærmer sig, og man kan ikke undgå at rive sig med i stemningen. Det er simpelthen den bedste tid på året, selvom mange også finder den yderst stressende - men man kan da ikke undgå at hoppe med på bølgen, for det er da en tid, hvor der bliver udvekslet så mange smil og glæder! Jeg elsker personligt denne tid på året, at cykle rundt iblandt de efterårsramte skove og blive mærket af andre smil. Derfor har jeg lavet et lille indlæg om julepynt, der vil klæde enhver stue!

Moderna serien 249,-

Jeg elsker dette julepynt af den spanske designer Helena Rohner. Super fint, enkelt og karakteristisk for julen!

stella vinduesophæng 249,. fyrfadsstage 199,-

fineste urbania lyshus. lille 199 ,- mellem 249 ,- stor 249,-

den populære avvento serie, som er super fine til pynt og m. lysestager. priser fra 99,- til 149,-

Som den gode læser har opdaget er jeg stor fan af kähler design produkterne, fordi de er så enkle og unikke! Jeg elsker simple ting, og jeg synes, at de pynter så flot!

Slutteligt vil jeg lige vise jer disse to bedårende produkter fra Medusa til henholdsvis 249,- og 299,-


2 kommentarer:

  1. De små hvide lys-huse er mægtig fine :)
    De måtte gerne tilbringe julen hos mig

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...